Jobbig kväll

2010-08-07 @ 02:54:53
Usch, det var faktiskt jobbigare än jag trodde att älskling ska till turkiet en vecka.
Nu under sommarlovet har vi varit borta från varandra max 2-3 dagar, och dom dagarna var jobbiga för mig. Trodde inte detta skulle vara så jobbigt dock med tanke på att det är festival i stan och sånt denna veckan så jag får ju träffa kompisar och kanske tänka på annat. Men när älskling skrev att han skulle stänga av telefonen så dom kunde åka så kom det en klump i min hals och jag blev orolig också.. Tänk om det händer något? Men om allt går bra träffas vi söndagen den 15e..

Hur som.. sitter med Sackes tröja på mig och har sprayat hans parfym på mina kuddar så jag kan sova bättre. Och innan han kommer hem så ska jag se till att bli brun så jag inte ser ut som ett A4-papper bredvid min älskade pojkvän! :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0