Nära döden upplevelse

2010-07-03 @ 02:50:36

Sååååååå, färdig med min design! Den är inte så somrig men inte så avancerad heller, tog ca 1h om man räknar med koder och sådär. Nu börjar det bli läggdags (eller det har varit det ett tag), men jag orkar inte lägga mig riktigt ännu.

Nu är iallafall Comedy Central slut och för att återgå till min rubrik om Scary Movie så gick ju hm, ettan(?) på TV idag och jag skrattar! Det är så jävla kul, sån underbar humor. Låg dubbelvikt i soffan och sen kunde jag inte sluta garva i reklamen så jag fick gå ut i köket och skratta av mig sen började det igen, sen började skrattanfallet igen. Har varit helt hyper ikväll.

Höll fan på att dö idag, måste berätta detta... Jo, mamma gjorde tacos och så åt jag lite sen drack jag och då satte jag drickan i halsen (2GÅNGER!) sen började jag äta igen efter mina anfall, och då satte jag tacohelvetet i halsen, är detta ett tecken från Gud?.. Börjar bli lite orolig, ska nog bura in mig ett tag framöver.

Ska IALLAFALL snart gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon, hade ju varit bra.
Sen ska jag och Saxen (sackeälskling), äta på McDonalds, det bestämde jag precis och han vet att om jag vill något så är det inte lätt att ändra min uppfattning. "Får jag inte som jag vill går jag hem" ,haha, sånt gjorde man iofs i lekis.
Aja, pöss.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0