Mitt i natten!

2010-07-02 @ 02:10:51
Heeeeeeej. Gud vad klockan är mycket och det bara kliar och kliar på mitt födelsemärke på ryggen, bäst att kolla upp det efter helgen! Tänkte fixa min design nu ikväll men har lite ångest för om jag ska ha blogger.com eller blogg.se, det blir nooog blogg.se men jag får fundera! Än sålänge blir det bra såhär, behöver bara lite uppfräshning känner jag.
Igår sov älsklingen här, mamma gav mig pengar så vi gick och köpte lite godis, coca cola, marshmallows, ballerina chokko och en frida tidning. Hade pengar kvar så idag tänkte jag köpa BUS då jag tänkte sluta sola solarium! Usch, är orolig för vad det ska vara med mitt födelsemärke på ryggen, förhoppningsvis inget allvarligt men klart det skrämmer mig. Ska till Åhus näst nästa vecka med älskling och hans mamma och pappa så jag får verkligen skydda huden då. Sola varsamt! Ska be mamma köpa mycket solskyddsfaktor som jag aldrig brukar använda annars, dumt av mig. Men jag lär mig utav mina misstag.
Nu får jag börja avrunda detta inlägget för älskling ska ringa mig nu, sen ska jag försöka sova. Hoppas det blir fint väder imorgon, det ska det bli enligt väderprognosen :)! Det tackar vi så mycket för.

See yah later aligater!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0