Mitt i natten - Sex & the city 2

2010-06-17 @ 02:27:53
Skulle ringa sacke men han har tydligen somnat och vill inte ringa och väcka honom...
Igår när vi pratade i telefon somnade jag, socialt gjort Linda.

Har bara varit hemma idag, städat mitt rum och sådär, just nu sitter jag och dricker coca och ska snart sova.
Imorgon ska jag träffa Sacke , han kommer hit till mig eftersom jag måste vara hemma för Daniel skulle tydligen komma hit och lämna något (kommer inte ihåg vad) som jag ska ha med mig till pappa på fredag.
Sen på lördag åker Sacke ♥ till Dreamhack och där ska han vara från den 19-22, vilket är jävligt lång tid.. :(
Fast det ska ändå bli skönt att vi inte träffas lite för då har jag mer tid till mina vänner ♥. Har bara varit med vänner en dag på sommarlovet och det var Josefine, Tessan och Sabina ♥, resten har spenderats med Sacke ♥.
Bl.a ska jag, Adelina och Elin gå på bio och titta på Sex & the city 2, utan pojkvänner - bara vi tre! Ska bli superkul och supermysigt ♥. Någon som har sett den?
Sen är det ju snart midsommar också, blir att träffa Erica och Chrisse, äta jordgubbar och annat såntdär krafs man äter på midsommar.
Ser ut som en gris, nöff nöff. Men mamma har köpt en ny kamera och jag har tagit 100000 bilder :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0