Sådär! (8 Juni)

2010-06-08 @ 13:13:48
Så, igår blev jag ju klar med min design ganska sent och när jag precis blivit klar såg jag att allt låg på varandra.. Så jag lösenordskyddade min blogg och eftersom jag är ledig idag så fixade jag det sista så nu ser det väl hyffsat ut? Om inte så får ni säg till! Och om den nya designen inte uppdaterats på er webbläsare så tryck på f5 och se om det funkar.

Idag är det tisdag, om vi inte hade varit lediga hade detta varit den drygaste och hemskaste dagen i skolan, slutar tjugo i 4 med 80 minuters hemkunskap sista lektionen. Tur att vi är lediga och att jag fick lite sovmorgon, somnade sent igår eftersom jag låg och kollade på Alla älskar Raymond och när det var slut så kom det ett avsnitt till! Så jag var helt fast, sen fick jag ont som fan i mitt knä så jag fick smörja in det med tigerbalsam och då glömde jag tvätta av händerna så dom isade i flera minuter och sen blev det inte bättre av att jag kliade mig i ögat.. Hmm..
Efter ett våldsamt krig med tigerbalsamet somnade jag iallafall vid halv 3 och idag vaknade jag lite över 12.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0