100 frågor

2011-11-20 @ 02:06:14

1. Hur gammal är du om fem år?
fem år äldre än jag är nu

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

mig själv (klockan är ju snart 02.00 så..)

3. Hur lång är du?
1.64

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Bridesmaids

5. Vem ringde du senast?

minns inte, pappa kanske ;p

6. Vem ringde dig senast?

dolt nr

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Mitt nummer /E

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Olika, skönare att smsa ibland och roligare att snacka tele ibland

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

10. När såg du senast din mamma?
igår

11. Vilken ögonfärg har du?
blå

12. När vaknade du i dag?

vid 10

13. Vilken är din favoritjulsång?
Vet inte, det finns många mysiga
14. Vilken är din favoritplats?

Har ingen speciell

15. Vilken plats föredrar du minst?
Vet inte

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jaadu, en bra fråga. vi får väl vänta och se

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
myror på väggen

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
minns inte, något i skolan kanske :p

19. Hur stor är din säng?
typ 180

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
fem

23. Hur många landskap har du bott i?
ett

24. Vilka städer har du bott i?
hässleholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
beror på underlaget

26. Är du social?
Ja oftast

27. Vilken är din favoritglass?
Magnum classic

28. Vilken är din favoritefterrätt?
chokladpudding eller mcflurry ;d

29. Tycker du om kinamat?
yepp

30. Tycker du om kaffe?
Nej

31. Vad dricker du till frukost?
beror på

32. Sover du på någon särskild sida?
sover över hela sängen

33. Kan du spela poker?
Ja.. (tror jag)

34. Tycker du om att mysa/kela?
Japp, :)

35. Är du en beroendemänniska?
Va..?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp, nadalaj!

37. Vill du ha barn?
Haha, ja! men inte nu på ett tag ;d

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska, tyska och spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nojs

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder, smink, smycken osv..

42. Äger du dyrbara smycken?
Inga som är svindyra nej.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
vet inte, kollar nästan aldrig på tv längre

44. Kan du rulla med tungan?
nej

45. Vem är den roligaste människan du känner?
mig själv

46. Sover du med gosedjur?
nej,

47. Vad har du för ringsignal?
nån iphone sak

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej, inte vad jag vet

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min ena kudde

50. Flirtar du mycket?
nja ;)

51. Kan du byta olja på bilen?
Är det inte bara att hälla i ny olja i bilen? eller..?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
sagan om isfolket bok 25

54. Läser du dagstidningen?
ibland ;d

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

56. Dansar du i bilen?
nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
oh du, ingen aning! minns inte

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
när jag skrev min autograf på en tidning

59. När var du i kyrkan senast?
ett jävla tag sen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Hm, vet inte ;o

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Typ 2 nätter :o

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
mamma på min födelsedag

63. Vad lyssnar du på just nu?
ingenting

64. Har du varit med i tidningen?
japp

65. Vad är det konstigaste du ätit?

haha, minns inte

66. Vem såg dig naken senast?
jag själv

67. Vad är det för färg på din tandborste?
svart

68. Hur imponerar man på dig?
Oj, svår fråga!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
ingen.

70. Har du någon piercing?
japp, naveln och tungan

71. Din största vinst?
5 nallar på samma gång på någon lotto sak :d

72. Civilstånd?
så singel man kan bli
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?

FACEBOOK, blogg.se, youtube, google

74. Är du fåfäng?
Nej

75.  Ångrar du någonting du gjort?
det finns saker jag gjort som jag ångrar men även saker jag inte gjort som jag ångrar att jag aldrig gjorde.

76. Hur gammal är din pappa?
eh.. hmm... född 64.

77. Vilket är ditt drömjobb?
Ingen aning! Finns en massa jag skulle vilja göra.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Det finns det.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
50 fiskar, en kanin, 2 hamstrar, 2 hundar och ett gäng katter :)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
vet inte..

81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta..

82. Sverige när det är som bäst?
orkar inte svara på fler frågoooor

83. Kan du åka slalom?
Ja klart.. eller.. nej..

84. Vad har du ätit i dag?

ingenting.

85. Vad har du för utbildning?
Gått klart i grundskolan och går just nu medialinjen.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
ögonen tror jag.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
benen, magen, pattarna osv

88. Vilken är din bästa egenskap?
oftast snäll, glad ibland, rolig

89. Vilken är din sämsta egenskap?
svårt att släppa vissa saker som jag verkligen tagit åt mig av. kort stubin ibland.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Hm.. inte en aning...

91. Saknar du något?
njaee

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
ja :D

93. Vad gör dig ledsen?
Det finns en massa..

94. Vad gör dig glad?
det finns en massa saker där med!

95. Har du varit gift eller förlovad?
Varit gift 9 gånger och förlovad 14, jag är 16... vad tror ni?

96. Vad ska du göra i helgen?
det är helg nu? men ska ha kalas :D

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det kan jag nog inte tala om här..

98. Vad har du för laster?
Hmm finns lite saker jag inte orkar ta upp.

99. Vem är din förebild?
Har nog ingen…

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
kolla lite på film :)


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

smidig lista ;)

2011-11-21 @ 10:20:52
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0