Balsammetoden [BM]

2011-11-19 @ 17:37:07
Warm yourself by the fire, son, and the morning will come soon.

Hejsan. Jag har haft problem med min hårbotten ett tag och tappar lite hår men nu har jag börjat med balsammetoden, som det heter. Innan körde jag lite med bikarbonat-tvätt men sen kändes de liksom neeej det var så krångligt för mig. Så idag skulle jag köpa lite nya schampoo och balsam och när jag kom hem läste jag att de var "godkända" balsam, alltså utan silikoner. Och BM är en metod där man inte tvättar med schampoo eftersom det skadar håret.

Så nu har jag börjat med denna metoden och håret känns jättelent redan. Så om någon vecka tänkte jag skriva mer om denna metoden. Puss

Kommentarer
Postat av: blablabla

Hej, fin blogg du har! Borde inte håret bli fett ganska fort? Bara undrar, har aldrig provat balsammetoden. ^^

2011-11-20 @ 22:00:45

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0