HIPP HIPP HURRA!

2011-11-16 @ 18:50:03
Hej alla läsare! Förlåt mig så jätte mycket att jag inte skrev igår men min dator var i sönder och idag fick jag ominstallera hela datorn. Samt att jag fyller 16 år idag så allting blev ändrat och därför får ni reda vem som blir veckans blogg imorgon för jag har inte tid idag. Ska fika och äta och en massa sånt sen kommer jag vara helt trött eftersom mamma var uppe vid fem och sjöng för mig imorse!

Imorgon ska jag i alla fall kolla lite tatueringstudios som är bra sen blir det att tagga tatuering då! 
Och jag lovar att imorgon får ni reda på vem som blev veckans blogg! Jag lovar. Ber om ursäkt för detta. 

Och Josefine skrev så gulligt på sin blogg om mig idag så jag måste bara skriva tack jussypussy, älskar dig vännen!
Samt ett stort tack till alla som skrivit grattis till mig på facebook och även sagt det i verkligheten. Håller på att skriva tack till alla just nu men det tar lite tid! Jag skriver mer till er imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jussy

Aw, ingen fara du! Love U<3

2011-11-20 @ 13:09:27
URL: http://stupido.devote.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0