Konsten att börja vara nyttig..

2011-11-24 @ 21:25:35
..Är jävligt svår!
I söndags (precis som alla andra söndagar), bestämde jag mig för att börja vara nyttig denna veckan. Hur gick det? Skit.

I måndags: var inte sugen på donken på hela dagen, gick med mamma och beställde tatueringstid, hon berättade att vi skulle äta pizza och jag råkade slinka inom en godisaffär. Aja.. Vi kör nyttigt från och med tisdag var min tanke!

I tisdags: Oj, hade lite pizza kvar.. Nom nom nom. Och oj! Jag fick ett choklad. 

I onsdags: körde spinning! Jag var asduktig! Blev otroligt sockersugen efteråt, råkade köpa en "chokladbolle" och en mer. Tjosan i trosan, sånt händer.

I torsdags: Ohoj vad nyttig jag ska vara idag! Min mentor bjöd på pepparkakor. Jag tog 7 stycken. Och efter skolan råkade jag slinka inom donken...

Vi kör nya tag nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: hej

hej snygging <3

2011-11-26 @ 14:55:13
Postat av: Anonym

:)

2011-11-26 @ 14:55:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0