Mobilblogg

2011-11-20 @ 21:29:19
Hej, jag bloggar ifrån min mobil. Ligger nämligen i sängen och orkar nt röra mig. Jag har haft ont i magen hela dagen så när kalaset var slut gick jag in och kollade klart på en film sen startade jag en ny. :) fun life! Och min iphone är jätteseg att skriva på, fml.. Och ni får inga bilder till detta inlägget för jag vet inte hur de fungerar haha! ;) Imorgon ska jag in i tatuerarstudion igen och denna gången tsm med min moder, haha. Ifall ni undrar varför jag skriver med förkortningar så är de för jag orkar inte skriva hela ordet på min fån. ;p Men iafl, jag ska inom guldfynd och kicks också imorn och köpa lite nya stuff! Men nu ska jag sova, är skittrött. Puss!

Kommentarer
Postat av: Petra

hur går de med balsam metoden nu då?? ja vill ju höra!! ja började själv med den igår.... du är en så himmla ball linda JAG VILL VARA SOM DUUUU!!!!! xD

2011-11-22 @ 08:58:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0