Påkommen av mig själv.

2011-11-28 @ 21:52:29
En liten grej som jag noterat med mig själv är att jag andas jättehögt. Flåsar typ. Ibland när jag ska sova så vaknar jag till av att jag flåsar. Ska det vara så, kan man ju undra. Men det gör jag inte. 

Igår var det storm, ifall ni missat det. Jag gick ut en sväng och blåste nästan iväg. =( Nu är det inte länge kvar tills jag ska gadda mig! Sen vill jag gadda mig igen efter det. Varför är det så svårt att vara nöjd? Jag ska ju snart gadda höften, inte en så jättestor tatuering. Sen ska jag tatuera in Linda mellan skuldrorna snart. Det borde inte bli så dyrt så förhoppningsvis redan i Januari. =) Sen får jag chilla ner det lite, jag är ju bara sexton år. 

Kramis :D



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0